Jumat, 08 November 2013

Using My

Hari ini adalah Using My
Perhatikan contoh-contoh kalimat berikut ini:


''I forgot what it felt like, but nice to get the monkey off my back.
'' Saya lupa bagaimana rasanya, tapi bagus untuk mendapatkan monyet dari punggungku.
automatically translated by Google boston.com
"My expectations are, I'm going to be back next week," Ponder said.
"Harapan saya adalah, saya akan kembali minggu depan," kata Ponder.
automatically translated by Google scores.espn.go.com
"I don't think that, in my opinion, a grown man should get bullied," Smith said.
"Saya tidak berpikir bahwa, menurut pendapat saya, seorang pria dewasa harus digertak," kata Smith.
automatically translated by Google cbsnews.com
"I'm doing everything I can to get back to my normal self," James said after the game.
"Saya melakukan semua yang saya bisa untuk mendapatkan kembali ke diri saya normal," kata James usai pertandingan.
automatically translated by Google espn.go.com
Especially my feet, my balance in the pocket.
Terutama kakiku, saldo saya di saku.
automatically translated by Google mmqb.si.com
This is my decision, and for me it's another game.
Ini adalah keputusan saya, dan bagi saya itu permainan lain.
automatically translated by Google usatoday.com
I feel like my legs are coming back slowly and I think tonight is more of the player I am that we saw in the beginning.
Saya merasa seperti kaki saya datang kembali perlahan-lahan dan saya pikir malam ini lebih dari pemain saya yang kita lihat di awal.
automatically translated by Google nhl.com
"My focus is on Tampa Bay and getting our players to help them reach our potential, individually and as a football team.
"Fokus saya adalah pada Tampa Bay dan mendapatkan pemain kami untuk membantu mereka mencapai potensi kita, secara individu dan sebagai sebuah tim sepak bola.
automatically translated by Google usatoday.com
I can sit here and jab my jaw and it doesn't mean anything unless you produce what you need to produce." But Baylor should move up with No.
Aku bisa duduk di sini dan jab rahang saya dan itu tidak berarti apa-apa kecuali Anda menghasilkan apa yang Anda butuhkan untuk menghasilkan. "Tapi Baylor harus bergerak dengan No
automatically translated by Google usatoday.com
In a continuing effort to "open up my pie chart," Wade has been staying away from sweet spots and scoring from multiple areas on the floor.
Dalam upaya berkelanjutan untuk "membuka pie chart saya," Wade telah tinggal jauh dari titik manis dan mencetak gol dari beberapa daerah di lantai.
automatically translated by Google espn.go.com
The video, titled My Hope America, will be aired on dozens of Christian and other TV stations across the country and at thousands of churches.
Video, berjudul My Harapan Amerika, akan ditayangkan di puluhan stasiun TV Kristen dan lainnya di seluruh negeri dan di ribuan gereja.
automatically translated by Google usatoday.com
"That's one of the toughest losses I've had in my life," said running back De'Anthony Thomas, who had declared "we should score at least 40 points" this week.
"Itu salah satu kerugian terberat aku sudah dalam hidup saya," kata berlari kembali De'Anthony Thomas, yang telah menyatakan "kita harus mencetak setidaknya 40 poin" minggu ini.
automatically translated by Google sfgate.com
I played offensive tackle for the Miami Dolphins from 2009 until the 2012 preseason, when I was released after tearing ligaments in my foot and injuring my back, both requiring surgery.
Saya bermain ofensif mengatasi untuk Miami Dolphins dari 2009 sampai 2012 preseason, ketika saya dibebaskan setelah merobek ligamen di kaki saya dan melukai punggung saya, baik yang membutuhkan pembedahan.
automatically translated by Google mmqb.si.com
In Green Bay, where Philbin was a former Packers assistant, head coach Mike McCarthy told news reporters: "I trust Joe Philbin with my children. That's the highest compliment I can give a man."
Di Green Bay, di mana Philbin adalah mantan asisten Packers, pelatih kepala Mike McCarthy mengatakan kepada wartawan: "Saya percaya Joe Philbin dengan anak-anak saya Itulah pujian tertinggi yang bisa kuberikan pria.."
automatically translated by Google usatoday.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar