Jumat, 08 November 2013

Using Me

Hari ini adalah Using Me
Perhatikan contoh-contoh kalimat berikut ini:

That brings me to taxes, which seem to follow from so much else.
Yang membawa saya ke pajak, yang tampaknya mengikuti dari begitu banyak hal lain.
automatically translated by Google forbes.com
TWITTER: You can follow me at twitter.com/TodayInTheSky.
TWITTER: Anda dapat mengikuti saya di twitter.com / TodayInTheSky.
automatically translated by Google usatoday.com
Which brings me to my first point: I don't believe Richie Incognito bullied Jonathan Martin.
Yang membawa saya ke titik pertama saya: Saya tidak percaya Richie Incognito diganggu Jonathan Martin.
automatically translated by Google mmqb.si.com
This is my decision, and for me it's another game.
Ini adalah keputusan saya, dan bagi saya itu permainan lain.
automatically translated by Google usatoday.com
"But he doesn't want me making excuses for him."
"Tapi dia tidak ingin aku membuat alasan bagi dia."
automatically translated by Google espn.go.com
You asked me to fix this, I'm going to fix it.
Anda meminta saya untuk memperbaiki ini, aku akan memperbaikinya.
automatically translated by Google mmqb.si.com
This allowed me to have a second job as a hostess and bartender, so I could support myself while I was an intern.
Hal ini memungkinkan saya untuk memiliki pekerjaan kedua sebagai nyonya rumah dan bartender, sehingga saya bisa mendukung diriku sendiri saat aku magang.
automatically translated by Google forbes.com
They're going to do me right.
Mereka akan melakukan saya benar.
automatically translated by Google espn.go.com
What struck me Wednesday, however, is the building chorus coming from the Dolphins locker room in defense of Incognito.
Apa saya terkena Rabu, bagaimanapun, adalah paduan suara bangunan yang berasal dari ruang ganti Dolphins dalam membela Incognito.
automatically translated by Google msn.foxsports.com
"It toughened me up."
"Ini menguatkan saya."
automatically translated by Google mlb.mlb.com
"It was the only school that didn't tell me we were going to win the national championship or go to the national championship.
"Itu satu-satunya sekolah yang tidak memberitahu saya kita akan memenangkan kejuaraan nasional atau pergi ke kejuaraan nasional.
automatically translated by Google sportsillustrated.cnn.com
But what makes me want to check into a mental hospital is Miami's black players' unconditional love of Incognito and indifference to Martin.
Tapi apa yang membuat saya ingin memeriksa ke rumah sakit jiwa adalah cinta tak bersyarat pemain kulit hitam Miami 'dari Incognito dan ketidakpedulian terhadap Martin.
automatically translated by Google espn.go.com
But then I just asked the Lord to be with me, and he was for every play." Baylor coach Art Briles knew Linwood was capable of a big game after his earlier work in practices over the last two seasons.
Tapi kemudian aku hanya meminta Tuhan untuk bersama saya, dan dia untuk setiap bermain. "Pelatih Baylor Art Briles tahu Linwood mampu pertandingan besar setelah bekerja sebelumnya dalam praktek selama dua musim terakhir.
automatically translated by Google chron.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar